5 December 2019 | 15.57

Nieuwe website Orchestra: inhoud en samenspel centraal

Met een nagelnieuwe website afgestemd op vermogende particulieren en families benadrukt Orchestra nog beter dan in het verleden hoezeer haar bestuurlijke, financiële en administratieve dienstverlening een kwestie is van goed georkestreerd samenspel. Dat gebeurt mede aan de hand van steeds nieuwe artikelen: nieuws, achtergrond en opinie met een hoge informatie- en inspiratiewaarde.

Nieuwe website Orchestra: inhoud en samenspel centraal

Eén eco-systeem

‘Anders dan de klassieke vermogensbeheerders benaderen wij governance, vermogensbeheer en administratie als één ecosysteem, en dan ook nog eens tegen vaste kosten. Die holistische benadering vroeg om een scherpere profilering en een website met meer inhoudelijke informatie waarmee we onze klanten nog beter kunnen bedienen’, aldus Wouter Hofhuis, directielid van Orchestra.

Concrete voorbeelden

De nieuwe website en huisstijl werden ontwikkeld door het Haagse reclamebureau Westerlingen, dat samen met Orchestra een prachtige metaforiek vond om het samenspel van governance, beheer en administratie te verbeelden. Hofhuis’ collega-directielid Roderik Bolle: ‘Deze nieuwe site is niet alleen een adequatere visualisatie van ons orkestratievermogen, maar we willen de evidente voordelen van onze werkwijze - financieel, strategisch - ook concreet en inhoudelijk illustreren voor onze klanten. Dat doen we door steeds nieuwe artikelen te publiceren, die informeren over allerlei aspecten van governance, beheer en administratie. Nieuws en achtergrond met een praktische gebruikswaarde. Daarnaast duiden we relevante ontwikkelingen met eigen opiniestukken, die prikkelen en de geest slijpen.’

Newsroom

Hofhuis: ‘We willen nadrukkelijk meer dan alleen een mooie buitenkant. In de ‘Newsroom’ op onze nieuwe website bieden wij vermogende particulieren en families ook interessante inhoud waar ze in de praktijk mee uit de voeten kunnen. Daar geloven wij zo in, dat we een dedicated content manager hebben aangesteld die met het Orchestra-team zorgt voor een continue verversing van de inhoud. Dat doen we overigens in een tempo en op een wijze die die geen bijdrage levert aan de infostress van onze klanten… En uiteraard kunnen die ook via de nieuwe website inloggen op ons OFIS-platform via de ‘Mijn Orchestra-button’.