17 March 2020 | 15.47

Dienstverlening Orchestra ononderbroken

Ondanks enkele praktische aanpassingen vanwege het Coronavirus blijft de dienstverlening van Orchestra ononderbroken en zijn onze medewerkers ook nog steeds goed bereikbaar.

Dienstverlening Orchestra ononderbroken

Orchestra werkt op volle kracht door om u van dienst te blijven, maar conform de richtlijnen van de overheid hebben wij een aantal maatregelen getroffen niet alleen voor de veiligheid van onze medewerkers en die van onze klanten, maar ook voor de continuïteit van onze dienstverlening:

• een aantal van onze medewerkers werkt uit voorzorg de komende drie weken vanuit huis en een aantal vanuit ons Haagse kantoor;
  • Orchestra heeft met bijna al haar klanten reeds contact gehad en afspraken op kortere termijn (in elk geval tot 6 april) vinden waar mogelijk telefonisch of online plaats; sommige afspraken zullen naar een later tijdstip worden verplaatst;
  • is er nog geen contact geweest en/of hebt u nadere vragen? Neem gerust contact met ons op: we zijn gewoon bereikbaar: per mail, en telefonisch op het algemene nummer van het secretariaat: 070-2051180; onze medewerkers zijn ook op hun mobiele nummers bereikbaar. Is u geen mobiel nummer bekend, neemt u dan contact op met het secretariaat.